.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر حزب الله لبنان در ساري

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: سيد‌حسن نصرالله به كنگره بين‌المللي جهان بدون صهيونيسم دعوت مي‌شود. 

هادي ابراهيمي بعد از ظهر امروز در نشست شواري سياست‌گذاري كنگره بين‌المللي جهان بدون صهيونيسم كه قرار است در مازندران برگزار شود، اظهار داشت: كنگره بين‌اللمللي جهان صهيونيسم با هدف جريان‌سازي و براي دفاع ملي از حقوق ملت فلسطين در مازندران برگزار مي‌شود.

وي از ايجاد دفتر دفاع از جمعيت ملت فلسطين در استان‌هاي شمالي خبر داد و افزود: اين دفتر به زودي با محوريت استانداري مازندران راه‌اندازي مي‌شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه جمهوري اسلامي نقشي اساسي در جهان سياست دارد، افزود: دستاوردهاي سفر رياست جمهور به نيويورك يك امر پويا و جاودانه است كه نبايد به سادگي از كنار آن گذشت.

به گزارش فارس، ابراهيمي تاكيد كرد: مازندران پيشتازي خود را در عرصه جهان بدون صهيونيسم حفظ كرد و مانند ديگر استان‌هاي كشور خواستار جهان بدون صهيونيسم است.

وي با بيان اينكه جهان بدون سلطه بايد توسط پژوهشگران واكاوي شود، افزود: جريان‌سازي رسانه‌اي خوبي بايد براي برگزاري اين كنگره ايجاد شود.

ابراهيمي ادامه داد:‌ تلاش اين است كه برگزاري اين كنگره همزمان با سفر رياست جمهور به مازندران باشد كه بازتاب بهتري در رسانه‌ها داشته باشد.

وي نقش دانشگاه را در برگزاري اين كنگره موثر دانست و افزود: دبيرخانه اين كنگره بايد ارزيابي درستي از كنگره داشته باشد و از سخنرانان ملي و بين‌‌المللي در اين كنگره استفاده شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با بيان اينكه اين كنگره بايد شكل آكادميك به خود بگيرد، تصريح كرد: از اساتيد دانشگاه، محققان، دانش‌آموزان و دانشگاهيان در اين كنگره دعوت مي‌شود.

وي در پايان با اشاره به سفر رياست جمهور به لبنان افزود: از طريق وزارت خارجه پيگير حضور سيد‌حسن نصرالله در كنگره جهان بدون صهيونسيم در مازندران هستيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نایب الله اصغری 20 مهر 1389
لشکر خط شکن 25 کربلا یاد آور خاطرات مقاومت های دلیر مردان دوران دفاع مقدس هست سید حس نصرالله با آمدن خود به مازندران انرژی مضاعف خواهد گرفت. آقا هادی درود برشما که سالها ست که روی موضع خود درمقابل صهیونسیم محکم استاده ایی درود برشما.
نا شناس 20 مهر 1389
احسنت آقای ابراهیمی ورود این افراد در مازندران و ساری وجهه خاصی به ایران مازندران و ساری می دهد و نگاه ویژه ای به استان می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.